Gebruik van cookies

Om u meer service te bieden bij het bezoeken van onze website, maken wij gebruik van cookies.
Bij het gebruiken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies op uw computer.

Waarom? Klik hier voor meer informatie over Cookies.

• 0 Members online

Members online

Auteur Bericht Gepost

Caroline123
Hoi Libresse! Ik heb me helemaal suf gezocht, maar kan nergens meer tampons van jullie kopen. Gisteren heeft mijn laatste hoop (de DA drogist) geprobeerd ze te bestellen, maar dat was ook daar niet meer mogelijk. Wat is er een de hand? Ik heb net het laatste doosje open getrokken en begin toch wel een beetje in paniek te raken...

mairena
misschien even een kijkje nemen in de Supermarkt, de Plus heeft ze altijd wel. Ook de Kruidvat, die hebben alle varianten. Ik vind zelf die met het extra laagje erg fijn, blijven goed zitten en lekken ook echt niet door!! Succes ermee hoor.

Linna
Ik ervaar hetzelfde probleem als Caroline123. Ben geweest bij Etos, Kruidvat, Jumbo en AH. Al deze winkels verkochten voorheen Libresse-tampons, maar om mysterieuze redenen zijn ze ineens bij alle vier de winkels uit het assortiment verdwenen. Is dat toeval????

Libresse
Verwijderd door de administrator

BlueMoon
Dank Libresse voor uw reactie maar ik blijf het een vreemde zaak vinden waarom uw product (dwz de tampons) door nagenoeg alle supermarkt- en drogisterijketens wordt geweerd. Is hier een reden voor gegeven door de betreffende ketens?!
Ik vind het echt heel vervelend want Libresse tampons zijn voor mij gewoon zo vertrouwd, ik kan gewoon niet aan een ander merk wennen.
Uw optie om de tampons in een 2theloo (openbaar toilet) in te slaan vind ik op zich creatief gevonden maar geeft tevens schrijnend de realiteit weer dat er blijkbaar simpelweg niet één supermarkt danwel drogisterij uw tampons nog verkoopt. Als je in de stad woont, en een openbaar toilet zowat bij je om de hoek bevindt dan heb je geen probleem maar hier in "het achterland" zitten we nu opgezadeld met OB.....OB.....een enkele Tampax en nog meer OB :((
Is het voor Libresse wellicht een idee om de tampons online te gaan verkopen?! OP die manier zou Libresse(=Vrijheid !)  een heleboel dames en meiden een GEWELDIGE dienst bewijzen. Om je weer Vrij en Veilig te kunnen voelen! Ook als je dus niet een 2theloo bij je om de hoek hebt.
Alvast bij voorbaat DANK !!
Vriendelijke Groet,
Simone

rebel88
Nou vind ik het helemaal niet fijn dat ik de tampons nergens meer kan krijgen. Ben er namelijk onlangs achter gekomen dat als ik OB tampons gebruik dat ik dan last krijg van een schimmelinfectie. Ik heb dit niet als ik jullie tampons gebruik. Kunnen jullie er niet voor zorgen dat dit ergens online of iets dergelijks te verkrijgen is. Ik zal dit niet alleen hebben, want ik denk dat hier meerdere vrouwen last van hebben.

jjjdvk
Ik zoek me ook overal suf, maar idd. nergens geen Libresse tampons meer te krijgen, hoe kan dat toch ???????
Is toch raar dat winkels zomaar ineens besluiten om deze niet meer te verkopen ??
Maargoed, een alternatief is er dus niet, want tegen de ob kan ik niet tegen, dus wat nu te doen ?
Gaan jullie ze online verkopen alstublieft ??!!!!!

jjjdvk
Ik heb net op nelly.com libresse tampons besteld.
Ik hoop dat het dezelfde zijn.
Misschien een tip voor de andere zoekende ???

Stellas
Zojuist bij de zoveelste dorgist navraag gedaan, maar inderdaad: ze zijn niet meer te krijgen. Ik krijg trouwens van diverse winkels te horen dat Libresse ze niet meer in het assortiment heeft? Vind het dus heel vreemd dat Libresse iets anders beweert dan de drogisterijen?
Ook ik vind andere tampons niet prettig, ze pluizen allemaal en zijn moeilijk van het plastic omhulsel te ontdoen. Het zou voor veel vrouwen een uitkomst zijn als ze in ieder geval online nog te bestellen zouden zijn.
Libresse: hebben jullie geen oplossing?

Misty meisje
Ik ben er ook helemaal niet blij mee want ik kan niet tegen andere tampons! Ik heb bij 2theloo proberen te bestellen en ook die hebben ze niet meer. Het is toch te gek voor woorden dat als je Libresse mailt en zegt dat je gelijk een doos wilt bestellen dat dat ook niet mogelijk is. Ik zit nu met een mega probleem en dat is volgens mij best op te lossen door Libresse door ze gewoon online te kunnen bestellen of mensen gewoon een bestelling te laten doen!! Dus kom Libresse jullie zien hoeveel mensen er problemen ermee hebben en jullie maken ze nog wel maar waar blijven ze dan??? Er zullen nog wel veel meer mensen zijn die dit probleem hebben en super blij met jullie tampons waren. Dat soort berichten worden jullie toch blij van. Nou wij worden blij als jullie ons helpen!!! Hoop hier over nog wat te horen.

Reacties

Je moet een member zijn om te kunnen antwoorden. Gelieve of te Registreer.

Je wachtwoord vergeten?

Geen probleem! Stuur ons gewoon je schermnaam of e-mailadres en we sturen je je gegevens.

Foutmelding. Je moet je schermnaam invullen.
Foutmelding. Het invoerde e-mailadres of de schermnaam bestaat niet.
Je nieuwe wachtwoord is verstuurd

Wachten

Meld je aan voor de Libresse Hotstuff nieuwsbrief

De Libresse Hotstuff nieuwsbrief houdt je op de hoogte van mooie aanbiedingen, prijsvragen, updates van onze website, de nieuwste Libresse producten, events en nog veel meer. Stuur ons je e-mailadres en mis niets meer! Als-het-over-Libresse-gaat!

Het ingevoerde e-mailadres komt al voor in onze nieuwsbrieflijst.
Je e-mailadres staat nu geregistreerd voor de Libresse Hotstuff nieuwsbrief!
Ongeldig e-mailadres
Verplicht veld

Afmelden

Wachten

Meld je af voor de Libresse Hotstuff nieuwsbrief

Hebben we iets verkeerds gezegd of gedaan? Laat ons dan beslist iets weten, zodat we het kunnen goedmaken. We zullen je missen! Mocht je je bedenken, dan kan je je natuurlijk altijd weer aanmelden!

Foutmelding. Heb je het correcte e-mailadres ingevoerd?
Je bent nu afgemeld!
Ongeldig e-mailadres
Verplicht veld

Hoi! Je browser wordt er niet jonger op!

Kies voor een update naar een van deze nieuwe versies.

1.5
6.0
2.0
2.0
  • Firefox
  • Internet Explorer
  • Safari
  • Chrome

Bedankt voor je vraag!

Wij krijgen veel vragen bestemd voor onze expert. Daarom beperkt de expert zich tot nog niet eerder beantwoorde vragen.

Verwijder account

Je Libresse-account is verwijderd