Periods are normal, showing them should be too
#BloodNormal
Onze #bloodnormal campagne is bedoeld om de taboes rondom ongesteld zijn voorgoed te doorbreken. We hebben een onlineonderzoek gehouden onder 10.017 mannen en vrouwen, waarvan 74 % aangeeft graag een realistische weergave van ongesteldheid in reclames wil zien.
Wij laten dan ook levensechte beelden zien, en ja daar hoort bloed bij. Alleen zo is het mogelijk om écht over ongesteldheid te praten. Weet je nog: #bloodnormal.
Bloed en ongesteld zijn gaan nu eenmaal hand in hand. Door dit te laten zien maken we op een positieve manier de weg vrij voor (jonge) vrouwen die op het punt staan om voor het eerst ongesteld te worden. Eindelijk hebben ze een realistisch beeld van wat hen te wachten staat. Ongesteld zijn is heel normaal!
[* Essity heeft een onderzoek laten doen onder 10.017 mannen en vrouwen tussen de 13 en 50 jaar in de UK, Frankrijk, Nederland, Zweden, Rusland, Argentinië, Zuid-Afrika, China en Maleisië. De onderzoek interviews hebben plaatsgevonden tussen 18 april en 9 mei 2017. De foutmarge voor deze studie is +/- 0,98 %. Het onderzoek is uitgevoerd door Bilendi, een wereldwijd onderzoeksbureau.]
Inspirerende samenwerkingen
Wij werken samen met getalenteerde mensen uit de hele wereld om ongesteld zijn zichtbaar te maken. De beroemde Franse actrice Victoire Dauxerre en het jonge stand-up comedian talent Saffron Herndon zijn onze creatieve woordvoerders die iedere vrouw aanmoedigen om ongesteld zijn, net als zij, een gezicht te geven.